31.05.2022 – 30.11.2023 to ramy czasowe projektu Kreatywność i technologie cyfrowe w zwiększaniu motywacji i współpracy uczniów w pocovidowym nauczaniu w programie Erasmus+. Jego uczestnicy w czasie trwania projektu podnosili kwalifikacje zawodowe uczestnicząc w 12 zagranicznych kursach szkoleniowych oraz 4 mobilnościach typu job shadowing w szkole St Antonius Gymnasium w niemieckim Ludinghausen.

Wszystkie działania projektu zmierzały do realizacji następujących celów:

1. Integrowanie uczniów na nowo, kształtowanie relacji w grupie, kreatywności, umiejętności kooperacji i stosowania strategii włączających
2. Poprawa jakości pracy szkoły w obszarze umiejętności posługiwania się technologią ICT w edukacji (w klasie stacjonarnej i zdalnej)
3. Wzrost kompetencji językowych i kwalifikacji zawodowych kadry
4. Wzmocnienie motywacji do nauki i aktywnego udziału w życiu szkoły i społeczności lokalnej

Projekt zakończony, ale nie kończą się jego rezultaty – nadal można je odczuć i zobaczyć w działaniach kadry nauczycielskiej, ale przede wszystkim uczniów. Przyniosły Waszą aktywność, przygaszoną 1,5 rocznym covidowym odosobnieniu – zarówno na polu naukowym, ale przede wszystkim w działaniach na terenie szkoły i miasta – organizowanych imprezach, zawodach, kiermaszach, konkursach…. i wielu innych, których części nie znamy 🙂

 

Kreatywność i technologie cyfrowe – Erasmus+.pptx

Comments are closed.

Close Search Window